dilluns, 17 de gener del 2011

HISTÒRIES D'URÀNTIA. La flama d'Uriel

                                       salt dimensional
M'agrada sentir-me Uriel.
M'agrada sentir-te Uriel.
Al llarg d'aquests segles hem vibrat a l'uníson i hem gaudit de la llum blanca i divina.
Malgrat els massa nombrosos oblits de caminar juntes, les nostres energies mai en realitat han deixat de ser i m'agrada aprendre amb tu de nou sense por, tristesa i patiment.
Massa cansada ja de repetir les mateixes ganyotes, tipa i cuita de revenir amb els mateixos patrons, anuncio ara i aquí, alt i clar fer i desfer amb amor, alegria i molta llum allà i en allò que calgui modificar.


Amb la projecció de la geometria sagrada a la terra puc descodificar el meu ADN i reprogramar les meves cèl·lules, la base amb la qual vull a partir d'ara fer camí i avançar en el meu recorregut pel planeta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada